fbpx

Чотири маркетингових поради для просування закладу профтехосвіти

Чотири маркетингових поради для просування закладу профтехосвіти

Чи складається у потенційних студентів правильне враження, коли вони вперше бачать ваш заклад чи його веб-сайт?

Є багато закладів професійної освіти та коледжів, які змагаються за увагу потенційних учнів. Конкуренція зростає, і студенти, як ніколи вибирають, де їм навчатися. Як ви можете залучити їх до себе? Як переконати здобувати професію саме у вашому закладі?

Заклад може підтримувати постійний потік абітурієнтів з року в рік, впроваджуючи правильні маркетингові стратегії.

Ось кілька способів, які можна впроваджувати окремо:

  • Створюйте цінний контент (тексти, зображення, відео,тощо).
  • Запропонуйте якісні цільові (посадкові) сторінки сайту з якісною інформацією.
  • Сформуйте цільову аудиторію.
  • Створюйте цінність для ваших абітурієнтів.

Читайте далі, щоб дізнатись, як кожна із цих стратегій може збільшити кількість відвідувачів.

1. Створюйте контент, який учням буде цікаво читати

Як і будь-яка людина, яка планує зробити інвестицію, учні хочуть знати, що може запропонувати їм ваш заклад. Ваша робота полягає в тому, щоб пропонувати максимальну цінність для них. Переконайтесь, що потенційні студенти та батьки можуть відразу визначити цінність вступу саме до вашого закладу. Збільште кількість відвідувачів, допомагаючи їм швидко знаходити потрібну інформацію.

Першим кроком є ​​створення профілю клієнта – якщо це новий термін, ми пояснимо що це дещо пізніше. Як правило, створення профілю клієнта означає копання її, щоб дізнатися все можливе про вашого ідеального потенційного учасника. Проаналізуйте демографічні показники студентів, моделі поведінки, запитання, завдання та цілі. Щоб розробити персону покупця, ви повинні знати, звідки походять ваші студенти, як вони роблять вибір і чого вони хочуть.

Подумайте, де знайти такого типу клієнтів. Де буде цей клієнт (ви можете розмістити там рекламу)? Які запитання у них виникнуть? Ви досліджували їх бажання та цілі. Скажіть їм, як ви можете допомогти їм досягти успіху.

Ось декілька видів маркетингу, за допомогою яких можна привернути увагу, що спонукає до дії:

  • Блоги
  • Електронний маркетинг
  • Маркетинг в пошукових системах
  • SMM

Найкращі маркетингові кампанії використовують комбінацію наведених вище інструментів для найбільшого успіху. Наприклад, якщо ви знаєте, що ваші потенційні учні стурбовані можливостями працевлаштування – надайте чіткі аргументи про співпрацю із найкращими роботодавцями. Якщо вони стурбовані розвитком м’яких компетенцій, створіть статтю про те, як розумно вчитися та розвиватися професійно.

Пишіть блоги на важливі та популярні теми. Запропонуйте їм корисний вміст про те, що для них важливо. Потім зв’яжіть свої публікації із посадковою сторінкою для реєстрації та перетворіть читачів клієнтів на учнів та амбасадорів вашого закладу.

2. Збирайте інформацію про учнів та пропонуйте їм свою

Коли майбутні учні відвідують ваш веб-сайт, вони проходять один із трьох етапів:

  • Етап обізнаності. Потенційний учень щойно побачив оголошення про ваше училище і хоче знати більше.
  • Етап розгляду. Учень розглядає ваш заклад та оцінює інформацію, щоб перевірити, чи відповідає він його потребам.
  • Етап прийняття рішень. Учень готовий до дії. Він або вона вважає, що ваше училище йому підходить і готовий/готова до вступу.

Працюйте над тим, щоб зловити їх, коли вони вперше завітають, поки вони ще на етапі обізнаності, щоб мати найбільший вплив. Запропонуйте щось, що вони отримають, в обмін на їх контактну інформацію. Зробіть доступним якийсь корисний завантажуваний вміст, щоб вони добровільно надавали вам способи зв’язку з ними.

Створюючи інформаційні сторінки, передбачте питання та дайте відповіді разом із цікавим змістом. Запропонуйте електронні книги, технічні документи чи анкети на цільових сторінках. Студенти кажуть вам на яку поштову скриньку відправити документ чи буклет, а ви зберігаєте цю інформацію, щоб залишатися на зв’язку. Тоді будьте присутні протягом решти циклу контакту і продовжуйте зацікавлювати їх.

Коли вони бачать ваше ім’я, знову і знову, воно впивається їм у голови. Пізнаваність – це добре, але вам слід спростити способи зв’язку з вами, для їх запитань. Ваша цільова сторінка має мати всі відповіді та бути на відстані одного кліку. Обираючи заклад для навчання, вони, швидше за все, схиляться до того, з яким вони вже знайомі.

Вибір закладу для навчання – величезне рішення. Коли учні знають більше про ваше училище, вони почуваються краще приймаючи рішення. Учні, інтереси яких перебувають поза вашою цільовою групою, навряд чи повернуться, тому ви залучаєте тих, хто найкраще підходить.

3. Створіть профіль клієнта

Як бачите, створення профіля клієнта має вирішальне значення, але звідки ви знаєте, чого хочуть ваші потенційні учні? Звідки ви берете цей профіль? Профілі клієнтів є вигаданими, але ви базуєте їх на інформації. Дізнайтеся, кого ви хочете залучати, де вони проводять час, що цікавить їх та з якими проблемами вони стикаються. Зробіть це за допомогою:

  • Проведення опитувань, співбесід та вивчення ринку щодо вашого училища.
  • Перегляньте поточну базу даних студентів та визначте тенденції щодо того, звідки вони.
  • Аналіз того, що важливо для ваших нинішніх учнів. У чому вони задіяні; які захоплення вони розвивають; чим вони займаються у вільний час; чим вони захоплені; які їхні довгострокові цілі в кар’єрі?
  • Збирайте знання від потенційних студентів, які відвідують ваш веб-сайт. Запропонуйте стимули для заповнення опитувань та форм, які розкажуть вам про їхні інтереси, проблеми та улюблені веб-сайти.

Використовуйте цю інформацію для створення профілю вашого клієнта. Ви ж пам’ятаєте що не лише учні є вашим клієнтом, але й у 60% це їхні батьки. Дехто в процесі формування профілів дають цій «людині» ім’я та фото. Для училища у вас має бути не один профіль. Наприклад, якщо ваша заклад розташований в обласному центрі де поряд є компанія, яка працевлаштовує значну частку ваших випускників – один із профілів має стати майбутній працівник цієї компанії. Але будьте обережні, коли формуєте свою мережу занадто широко. Орієнтуйтеся на клієнтів, виходячи з того, що вони хочуть і що ви пропонуєте.

Персоналізована пропозиція для кожної цільової аудиторії виділяє вас і забезпечує найкращих учнів для вступу у ваш заклад.

4. Будьте там де ваші учні

Більшість студентів щодня отримують доступ до платформ соціальних мереж. Вони входять у Facebook, Snapchat, Instagram та TikTok, щоб підтримувати зв’язок з друзями. Ті самі мобільні програми, які швидко зв’язують потенційних учнів зі своїми однолітками, також дають вам доступ до них.

Будьте ближчими до їх інтересів. Будьте пристосованими до молодого покоління. Використовуйте соціальні медіа, щоб знову з’являтися перед ними за допомогою технології на основі файлів cookie, яка називається ретаргетинг.

Ось процес:

  • Студенти відвідують ваш веб-сайт.
  • Він збирає інформацію про відвідування.
  • Пізніше вони відвідують соціальні мережі, де з’являється реклама вашого училища.
  • Вони пам’ятають запитання які у них виникали про ваш заклад і переходять по ній.
  • Вони повертаються на ваш сайт і врешті-решт заповнюють форму реєстрації тощо.

Зрозумійте, хто ваша аудиторія, куди вона дивиться і чого хоче. Оскільки більшість учнів активні у соціальних мережах, це одне з найкращих місць для контакту. Використовуйте зібрану вами інформацію про те, що для них важливо. Пишіть вміст, націлений на вашу аудиторію, мовою вашої цільової аудиторії.

Коли студенти пов’язують ваш заклад із важливими для них речами, вони, швидше за все, вступлять.

Створюйте цінність

Учні хочуть від не лише папірця у вигляді диплому (хоча часто буває саме так). Вони шукають саморозвитку, шансу досягти своїх цілей та універсального розуміння свого світу. Професійна освіта – це доступна сходинка до їхнього майбутнього.

Створіть своє маркетингове повідомлення, щоб охопити цільову аудиторію. Ваші учні мають найрізноманітніші таланти та інтереси – і ці речі можуть допомогти вам їх залучити на навчання. Заохочуйте їх цікавим контентом, який відповідає їхньому досвіду. Використовуйте сучасні інструменти маркетингу, щоб відстежувати свою кампанію, а потім оцінювати свої стратегії, коригуючи, де це необхідно.

Пошук правильної стратегії для вашого школи допоможе вам персоналізувати ваш маркетинг. Покажіть своїм учням, наскільки ваш заклад підходить для них, і спостерігайте, як покращуються ваші набори.