fbpx
,

Сучасні інструменти маркетингу для представників закладів професійної освіти

Про нас

Волинський ресурсний центр (ВРЦ) є агенцією з розвитку територіальних громад. Статус – непідприємницька громадська організація.
Місія ВРЦ: сприяти активності, свідомості та відповідальності громадян шляхом підтримки громадських ініціатив. Досягнення своєї місії ВРЦ розглядає в нерозривному зв’язку з соціальним та економічним розвитком, екологічною безпекою регіону.

Презентація ВРЦ

Як ми можемо допомогти?

Якщо вас зацікавила наша діяльність - надішліть нам запит. Ми обо'вязково відповімо.

Резюме проекту

Тренерською командою Волинського Ресурсного Центру підготовлено та проведено серію навчальних тренінгів для представників ЗПТО та ЗФПО на тему застосування сучасних інструментів маркетингу. Навчання базується на актуальних практиках застосування маркетингових інструментів для просуваня навчальних послуг та закладів.
Логотип клієнта
Логотип клієнта
Логотип клієнта
Логотип клієнта
  • Донор: За фінансування Міністерства закордонних справ Данії
  • Замовник: Міжнародна Організація Праці
  • Термін реалізації: 12.2020 - 01.2021
Діяльність здійснено у рамках проекту “Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні”, що впроваджується Міжнародною організацією праці за фінансування Міністерства закордонних справ Даніїї.

Виклики та рішення

Аналіз динаміки обсягів набору студентів демонструє від’ємні показники протягом останніх трьох-чотирьох років. Також, спостерігається скорочення обсягів набору в мережах закладів професійної освіти у всіх регіонах країни. Окрім низьких демографічних показників народжуваності, що демонструє загальне скорочення дітей, придатних до навчання у ЗПТО за віком, існує ряд причин які виступають каталізатором погіршення ситуації. Зокрема, окремого реформування потребують політики просування та профорієнтаційної роботи в закладах.
Історично усталені підходи демонструють надзвичайно низьку продуктивність. Персонал ЗПТО, витрачаючи значні людські ресурси, в умовах відсутності стратегій та планів із залучення абітурієнтів не можуть ефективно конкурувати з іншими надавачами освітніх послуг: вищими навчальними закладами, приватними навчальними центрами, коледжами та навіть звичайними школами (що стосується якості викладання загальноосвітніх програм).
Як наслідок, в умовах обмеженого доступу до фінансування, низькопродуктивні заклади потраплять у ситуацію труднощів у виконанні регіонального та державного замовлення на підготовку фахівців та робітничих кадрів. Відтак, від успішності проведення вступних кампаній залежить рівень фінансування закладів, а також потенціал їх розвитку.
Ключовий персонал.
Відсутність визначеного ключового персоналу, відповідального за просування та комунікації закладу. Маркетингова діяльність здійснюється хаотично та за власною ініціативою викладацького складу. Також, ЗПТО не користуються послугами маркетингових агенцій. Як правило, ці функції додатково виконують викладачі або інший персонал у вільний від роботи час. Як наслідок - непрофесійна і стратегічно неузгоджена діяльність, яка не призводить до бажаних результатів.
Формування пропозиції цінності
В закладах виникають труднощі ідентифікацією цільових аудиторій та цінностями з які необхідно просувати для кожної з них. Для контактів із цільовими аудиторіями (батьки, діти, роботодавці) застосовуються виключно формалізовані підходи. Сучасні канали комунікації Facebook, Insatagram, TikTok, Likee, Telegram – на практиці не використовуються. А наявні сторінки у соціальних мережах формальні та націлені на персонал закладів та частково на випускників.
Використання інструментів просування закладів
Підлітки - покоління соцмереж і месенджерів. Споживають здебільшого візуальний контент, вимогливо ставляться до текстів і їх оформлення. Більшість навчальних закладів не володіють мистецтвом створення контенту, ведення соцмереж, сайту, месенджерів навіть на базовому рівні. Враховуючи, що діджитал-маркетинг - динамічна сфера, це відставання у компетенціях виглядає критичним.

Навчальна програма

Структура навчальної програма націлена на формування сучасного маркетингового мислення у представників ЗПТО. Програмою тренінгу передбачено:
Ознайомлення представників закладів ПТНЗ з тенденціями сучасного маркетингу, формування розуміння важливості якісного маркетингу для успішності та спроможності закладу.
Аналіз маркетингової діяльності ЗПТО в ході колективної роботи. Визначення сильних та слабких сторін закладу та формування плану дій.
Сегментування цільових аудиторій, аналіз потреб клієнтських сегментів, створення ціннісних пропозицій для різних сегментів. Конкурентний аналіз та диференціація.
Цифровий 8-Р маркетинг-мікс навчального закладу.
Техніки створення медіа-контенту: текстового, графічного, фото- та відео. Ознайомлення із професійними онлайн-інструментами для створення візуального контенту. Особливості мови цільових аудиторій.
Формування уявлення про інфраструктуру просування навчального закладу та освітніх послуг в мережі Інтернет: сайт, пошукові системи, відеохостинги, соціальні мережі, месенджери тощо. Принципів та інструменти платного просування послуг в інтернеті.
Аналіз ефективності веб-сайтів навчальних закладів. Вимоги до структури та наповнення, типове технічне завдання для вдосконалення веб-сторінок.

Результати навчання

Результати проведення навчання досягаються за рахунок організації колективної творчої роботи на рівні закладу із залучення відповідальних осіб. По завершенню навчання представники закладів зможуть підготувати наступні елементи маркетинг-кіту:
Технічне завдання для редизайну сайту
Підготувати тексти для розміщення на сайті і приклади постів для соцмереж
Рекламні макети та візуальний контент, створені учасниками за допомогою професійних додатків
Системне розуміння колективом завдань, інструментів і цілей сучасного маркетингу, його важливості для успіху навчального закладу і його подальшого розвитку
Інтеграція зусиль виконавців по різних напрямках маркетингу в узгоджену системну діяльність, орієнтовану на результат
Рекомендації по покращенню маркетингу навчального закладу, курсів з підвищення компетенцій працівників, підбору підрядників

Відгуки учасників